"Η αληθινή ζωή δεν εδράζεται στα εφήμερα αλλά σε μια πληρότητα μέσα μας που μας γεμίζει και μας γαληνεύει" t_t

Σάββατο, 18 Απριλίου 2015

Ερωτικός αχός


Αστέρι νύχτας, πληγωμένη προσμονή
έτη πολλά μετά την αμαρτία
γυρεύω στης μορφής σου τη λατρεία
μια αίσθηση απούσα και κενή

Θα γεύεσαι κατάσαρκα το σχήμα του κορμιού μου
τη γεύση μου στα χείλη θ' αναπνέεις για καιρό
με χρώματα του έρωτα θα βάφεις τον νεκρό
και θ' αχνοφέγγεις στα σκοτάδια του μυαλού μου

Μπροστά στην πύλη της απείθαρχης καρδιάς σου
θα βρίσκεις το κουράγιο να με φτύνεις για καλά
κι εγώ σαν ράκος πεταμένο στη γωνιά
κουφάρι αδειανό θα νοσταλγήσω τα φιλιά σου

Μόνο το πνεύμα μου αέναο θα μείνει
στους δρόμους να πορεύεται φρικιό
σκυλί αδέσποτο μονάχο του να πίνει
και να γρυλίζει τ' όνομα σου το μικρό


Τάκης Τσαντήλας - Έμμετρες αποδράσεις