"Η αληθινή ζωή δεν εδράζεται στα εφήμερα αλλά σε μια πληρότητα μέσα μας που μας γεμίζει και μας γαληνεύει" t_t

Πέμπτη, 25 Απριλίου 2013

Παραμορφώσεις (Πίσω απ' το παραβάν)



Τα πρωινά είναι πιο σκοτεινά
κάποιες φορές από τις νύχτες
τα ανεμοχάδια τους μου κλέβουνε το φως
κι εκλιπαρώ τον ήλιο να με κάψει

το αίμα μου κυλά
ανάστροφα στις φλέβες μου
χύνεται στο περιβόλι τ' ουρανού
στα πιο εξεγερμένα σύννεφα
που το περιμαζεύουν κι ανασαίνουν

τα πρωινά - κάποια απ' αυτά -
η σιωπή ανοίγει πάρε δώσε με την τρέλα
που ανθίζει στα μαβιά φυτά εντός μου

τότε που ασίγαστα τα σήμαντρα
απ' το ξωκλήσι ενός αμαρτωλού θεού
χτυπούνε πένθιμα και με συνθλίβουν

τότε που ένας χλωμός καλόγερος
γέροντας άνεμος κι αντάρτης
έρχονται στο κατώφλι μου
και μου ζητούν ενθύμια
απ' το μέλλον

είναι αυτά τα πρωινά τα σκοτεινά
που η γαμημένη τρέλα διεγείρεται
που με φλερτάρει επίμονα
και με καλεί να την ακολουθήσω


Τάκης Τσαντήλας - ( Προ-αιρετικά και ατημέλητα )

"Αρμός" - 2008