"Η αληθινή ζωή δεν εδράζεται στα εφήμερα αλλά σε μια πληρότητα μέσα μας που μας γεμίζει και μας γαληνεύει" t_t

Παρασκευή, 19 Απριλίου 2013

Άτιτλος έρωτας



Με ξετύλιξα ηδονικά,
ένα φίδι ανάμεσα στις καλαμιές
του θανάτου
ενώ εσύ γινόσουν νύχτα,
μια μαύρη γλώσσα που τεντώθηκε
στον μωβ ουρανό
Οι άλλοι γύρω μου έφτυναν
πικραμύγδαλα και υποσχέσεις
μέσα από τα τσίγκινα στόματά τους
με εξιλέωσα με βλαστήμιες,
κοσμοκαλόγρια ανάμεσα
στα πορνεία του θανάτου,
ενώ εσύ γινόσουν νύχτα,
μια απελπισμένη θύελλα
που απλώθηκε σε γαλάζιο ουρανό
Οι άλλοι γύρω μου έκοβαν μοίρες
και έκαμαν λιτανείες
μέσα απ’ τα σιδερένια δόντια τους
όμως όσο και αν μου μίλαγα,
όσο κι αν με ζύμωναν ξανά απ’ την αρχή
- προϊόν πρόστυχου σταριού -
 όσο κι αν πάλεψα  κάτι άλλο να γίνω
στο τέλος πάντα η ίδια παρέμεινα
και πάντα τον ίδιο στίχο
στα χείλη μου ραμμένο έχω: "σώπαινε και άσε με
τα μάτια σου με τον έρωτα μου να σκεπάσω,
νύχτα έγινες και θα κρυώσεις"



Μαρία Ροδοπούλου

Προ-αιρετικά και ατημέλητα - "Αρμός" - 2008